tirsdag den 30. september 2008

Resultat af afstemningen!!!!

6 meget forskellige bud på temaer til et børnesite, selvom afstemningen har kåret to vindere så betyder det ikke at resten er glemt, de vil ligge i vores fælles baggage og være til inspiration. Men jeres afgørelse blev:

Grp 2: Græskar Kvæleren
Grp 6: Rutchebane
Grp 4: Bling Bling
Grp 3: Mørkets Vej
Grp 5: Nat
Grp 1: Sko-dating

Med mine hurtige noter har jeg forsøgt at fange jeres ideer, men det er ikke sikkert at jeg har fået det hele med. Derfor vil der være dejligt hvis I gik ind under jeres temaer og fylder på.

2 kommentarer:

Fabeldyret sagde ...

Tillykke til Græskarkvæleren! :o)
Og tak for en lærerig og sjov dag til jer fra Bombay.
Mange hilsener fra Elise,
børnekulturformidler fra Slagelse Bibliotekerne

Jim sagde ...

Jeg siger også tak for en god og inspirerende dag og glæder mig til at blive en del af Græskarbanden!
Med venlig hilsen
Jim.