fredag den 21. november 2008

Lettere forvirret!

Som deltager i temadagen d. 25 . september bliver jeg gentagne gange spurgt af chefer og kolleger -"Hvordan går det med den nye website?" - jeg kan kun sige - der bliver arbejdet på den, men jeg har forstået der skulle nedsættes en redaktionsgruppe, som vi så kunne komme med forslag til. Så ser jeg i dag at der har været afholdt et møde i Århus d. 12.11, hvor man har talt om andre tiltage på siden osv. - Hvem er det der har været med der?
Hvordan bliver vi andre orienteret, så vi kan melde videre?
Mange hilsner
fra
Helle Thomsen
Helsingør Bibliotek

P.S. Mens vi venter har Helsingør børnebiblioteker lavet en ny website på www.boomerangen.dk

3 kommentarer:

Signe Amalie sagde ...

Vi er nu nået til 4 december og ikke en lyd om hvordan det går. Er det nødvendigt at jeg tjekker denne blog?

Jannik Mulvad sagde ...

Hej Signe,
ja du skal fortsat se ind på denne blog. Udbudet om det nye site starter snart, og der bliver fortsat brug for at alle landets børnebibliotekarer er med til at komme med indspark. det er endnu ikke muligt at vise noget, men så snart det kommer vil I også se det.

Gitte Smed sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.